2011年12月29日星期四

祝福 Blessing❤Birthday~

Actually this year's birthday saya tidak bersendirian。。。

Because.... 
I celebrate my birthday with my "new friends"

First time:
1)pagi- 25 orang  sing the birthday song in class
(saya nangis kerana terharu)

2)malam- bersama 50+ orang makan ,nyanyi,menari selepas sing the birthday song

 I want thanks to my friends:
THH,DYY,Yuriko,Amiko ,Fai Sin
Thank you for coming celebrate with me~=)



Walaupun malam itu saya tahu kamu semua sudah letih,
tetapi saya masih panggil kamu  menyanyikan lagu hari jadi sekali lagi...
sorry ya...
tapi  saya ingin mengucapkan terima kasih kepada kamu semua,
tak cakap saya kacau,really thank you~^.^


Walaupun tahun ini tak ada banyak hadiah,
hanya Elizabeth,ling ling&Lim punya.
dan terdapat 4 kek dalam 1 hari。。。hehehe


Tetapi saya fikir ,
saya sudah menerima hadiah yang terbaik dan paling berharga dalam tahun ini...
That is——
everyone's blessing~
 Get so many blessings,jadi saya orang yang paling bahagia~=)
 

没有评论:

发表评论