2011年12月26日星期一

Kenangan dan Senyuman terindah~=)

Watch the video clip,,
sekali lagi mengingatkan kita bersama-sama pada masa itu...

Mula-mula,,kita macam"orang asing "sehingga berkenalan
Like a big family~haha

Ingin kata kepada kamu semua:
kerana kamu semua,mulai sekarang saya telah mempunyai kawan melayu~

Terima kasih kamu semua,bagi saya faham apakah 1 Malaysia~
tidak kira anda dan saya,perasaan kerjasama sangat baik~
like!like!like!=)

kerana bahasa melayu saya tidak pandai,,
menyebabkan kamu semua bercakap dengan saya perlu perlahan-lahan
sorry ya~

Mulai hari ini ,saya akan cuba untuk belajar bahasa Melayu
Give me some time ok?? hehe

Dalam 3 minggu ,kita telah menjadi kawan~
terakhir2 hari ,kita semua menangis
kerana sudah ada perasaan~

Kenangan itu akan sentiasa kekal di dalam hati saya~
 Berkata dengan kuat dan ikhlas:

没有评论:

发表评论