2011年12月23日星期五

Special 4 u all~❤thanks

First time write blog in bahasa english campur bahasa melayu,if wrong do not laugh ya~
Because this blog is especially written for you all~


Mula tahu nak pergi menyertai program latihan guru prasekolah swasta selama3weeks,
fikir:Wah, 3 weeks !!!tak boleh lah~saya nak pengsan liao lo@.@~~
saya memang tak nak pergi ,kerana fikir nak exam very be afraid lo....

I also poor communication in bahasa melayu ,
So,in first week saya rasa sangat susah cakap&semua orang cakap dengan cepat
saya pun tak faham kamu semua cakap apa~


Tapi ,after  into the second week
mula suka bersama dengan kamu semua:)

Cikgu Juppri &Cikgu Safar:
Walaupun saya bukan sangat understand  what are u talking about ,
but sekurang-kurangnya saya telah try my best for listen,
actually also  helped me a lot of exams。


Kak Lynn:

You like our "mom" take care of our daily diet,,
 Thank you for your care in the three week,love u o~

Dear everyone,
thanks u all in 3 weeks teman saya,,
laugh with me
cry with me
eat with me
study with me
crazy witn me
Thank you,with your nice ~love u all
u all~

没有评论:

发表评论